Neděle, 25. červen

Fotografické kurzy v Praze

Fotografický kurz: Základy produktové a reklamní fotografie

Poodhalte tajemství reklamní fotografie

Snad každý uživatel digitálního fotoaparátu uvažuje nad tím, jak zlepšit výsledek svých fotografií. Jedni proto, aby dostali ze svého přístroje maximum pro své potěšení, druzí třeba z důvodů, aby výsledné fotky měly skutečně špičkovou kvalitu a bylo je možné využít v komerční branži. Na tomto kurzu se seznámíte se základy reklamní a produktové fotografie do té míry, abyste byli schopni fotografovat své první komeční zakázky.

Quantity

Co vás čeká

V první části se dozvíte vše o postupu při přípravě zakázky, při jejím projednávání s klientem a to, jak zakázku kalkulovat. Dále si  osvojíte základní pravidla kompozice obrazu, naučíte se správně stanovit expozici a seznámíte se s osvětlovací technikou. V praktické části se naučíte „vymodelovat“ světlem produkt – od jednoduchého až po složitější a lesklé produkty. Praktická část bude korunována složitějšími fotografickými scénami.

Osnova kurzu

  • komunikace se zákazníkem, spolupráce s grafikem
  • kalkulace fotografických prací
  • modelování předmětu světlem
  • bezestínové fotografování s podsvětlením produktu
  • problematika podsvícení s cílem zachování kontury produktu
  • základy fotografování lesklých předmětů
  • fotografické vybavení
  • kompozice obrazu
  • práce s flashmetrem
  • stanovení správné expozice
  • volba ohniskové vzdálenosti objektivu
  • doporučené příslušenství
  • používání osvětlovací techniky
  • postupy a triky v reklamní fotografii
  • aranžované zátiší

Výklad je prezentován moderní projekční technikou a doprovázen praktickými cvičeními. Budete si tak moci ihned vyzkoušet nabyté poznatky z obecné teorie a poznat jejich význam v praxi. Lektor má tak příležitost vás okamžitě upozornit na případné chyby a vám současně  dává možnost průběžných individuálních konzultací.

Pro koho je kurz určen                     

Pro všechny příznivce digitální fotografie, kteří se chtějí seznámit s profesionálními principy práce ateliérového produktového fotografa a naučit se používat fotoaparát v ateliérovém prostředí. Úrovní prezentovaných informací je seminář určen pro zapálené pokročilejší amatéry.

Pro koho kurz není určen

Pro ty kdo neumějí ovládat svou zrcadlovku (čas, clona, manuální režim).

Co vzít s sebou

Digitální zrcadlovku, která má tzv. sáňky - do nich se dá odpalovač a bude spolupracovat s externím zábleskovým zařízením, objektiv (vhodný s pevným ohniskem cca 50 - 80 mm či zoom cca 24 - 80 mm. Nabité baterie a paměťová karta.

Kdo kurz přednáší

Vít Mádr

Vít Mádr

Studoval malířské techniky u prof. Petra Skácela na Lidové konzervatoři v Brně a základní i nástavbové studium na Institutu výtvarné fotografie (dnes Institut tvůrčí fotografie při Slezské univerzitě v Opavě). Ve své profesionální tvorbě se zabývá širokým spektrem reklamní fotografie – od produktové fotografie, kde dominuje zejména kulinářská fotografie, přes fotografii nábytku a interiérů i exteriérů, až po fotografie life-style, portrétní, módní a modelingové. Je členem Asociace profesionálních fotografů České republiky.

Jak kurz probíhá

Minimální počet účastníků je 3, maximální 6.

Kurz probíhá ve vyhlášených termínech od 18:00 do 22:00.

Místo konání kurzu

Praha - upřesníme

Termín

Otevřený termín.

Nechcete čekat? Kupte si online kurz fotografování produktové fotorgafie s Vítkem Mádrem.

Cena 1 450 Kč

Co je v ceně

Zvýhodněná cena 1 150 Kč*

Nárok na zvýhodněnou cenu

  • členové ateliéru digifoto s dlouhodobou smlouvou
  • objednání dvou či více kurzů jedním účastníkem
  • objednání dvou či více míst na kurzu
  • studenti
  • při objednávce a úhradě 30 a více dní před vyhlášeným termínem

Objednat

Quantity

Podmínky účasti na kurzu.

* Zvýhodněnou cenu a bonusy nelze kombinovat s jinými slevami a akcemi.

Fotografie: lektor kurzu Vít Mádr

1/3